TJ HOME PRIVĀTUMA POLITIKA
Pēdējā atjaunošana: 24.09.2024.
PRIVĀTUMA POLITIKA
1.2. Politika ir attiecināma uz
fizisko personas datu apstrādi neatkarīgi no tā, kādā formā un/vai vidē Datu
subjekts sniedz vai Sabiedrība iegūst personas datus (piemēram, Pārziņa telpās,
vietnē, papīra formātā, mutiski, elektroniski e-pastā vai telefoniski, Pārziņa
sociālo tīklu profilos, mobilajā aplikācijā “TJ HOME” un tml.).
1.3. Pārzinim pēc saviem
ieskatiem ir tiesības veikt izmaiņas Politikā. Politika ir pieejama Pārziņa
birojā, basketbola sporta centrā un mājaslapā – https://www.tjhome.lv/ (turpmāk – Vietne) un
tiek piemērota no Politikas apstiprināšanas datuma.
4. PERSONAS DATU KATEGORIJAS, DATU SUBJEKTU KATEGORIJAS,
APSTRĀDES MĒRĶI UN TIESISKAIS PAMATS
4.1. Pārzinis parasti apstrādā
šādu datu subjektu personas datus:
4.1.1. Pārziņa
personāls, t.sk. darbinieki un potenciālie darbinieki;
4.1.2.
Klienti;
4.1.3.
Potenciālie klienti;
4.1.4. Klientu
pārstāvji, t.sk. likumiskie un pilnvarotie;
4.1.5.
Sadarbības partneri un to pārstāvji;
4.1.6.
Personas, kas piekritušas saņemt Pārziņa mārketinga materiālus;
4.1.7.
Personas, kas sazinās ar Pārzini, izmantojot sociālos tīklus;
4.1.8.
Personas, kas izmanto Pārziņa aplikāciju;
4.1.9.
Personas, kas piedalās Pārziņa pasākumos.
4.2. Pārzinis apstrādā fizisko
personu datus likumīgi, godprātīgi un Datu subjektam pārredzamā veidā, lai:
4.2.1.
piedāvātu, sniegtu un nodrošinātu preces un pakalpojumus saviem klientiem un
potenciālajiem klientiem;
4.2.2.
identificētu Datu subjektu (klientu);
4.2.3.
nodrošinātu un uzlabotu Pārziņa sniegto pakalpojumu kvalitāti;
4.2.4.
konstatētu un novērstu dažādu raksturu pārkāpumus Pārziņa telpās un teritorijā;
4.2.5.
izpildītu uz Pārzini likumā attiecināmus pienākumus;
4.2.6.
īstenotu Pārziņa sabiedrisko attiecību un mārketinga aktivitātes;
4.2.7.
īstenotu savas un Datu subjekta leģitīmās intereses. Pārziņa leģitīmās
intereses ir: veikt un administrēt komercdarbību, sniegt pakalpojumus un pārdot
preces, pārbaudīt Datu subjekta identitāti pirms līguma slēgšanas un
pakalpojumu sniegšanas laikā, kā arī pirms tās, saņemt maksājumus, uzlabot
pakalpojumu kvalitāti, novērst dažāda rakstura pārkāpumus Pārziņa telpās un
teritorijā, pakalpojumu statistikas izveide, klientu apmierinātības par saņemto
pakalpojumu noskaidrošana, veicot aptaujas, aizsargāt Pārziņa un Datu subjekta
tiesības un tiesiskās intereses, u.c.
4.3. Pārzinis parasti veic šādu
personas datu kategoriju apstrādi:
4.3.1. Vārds;
4.3.2. Uzvārds;
4.3.3. Dzimums;
4.3.4. Dzimšanas dati – personas
kods vai dzimšanas dati;
4.3.5. Kontaktdati – adrese,
tālruņa nr., e-pasta adrese;
4.3.6. Bankas dati – konta numurs;
4.3.7. Fotoattēls;
4.3.8. Video ieraksts;
4.3.9. Balss ieraksts – telefona sarunas audio
ieraksts.
4.4. Pārziņa īstenotās fizisku
personu datu apstrādes tiesiskais pamats ir:
4.4.1. Regulas
6.panta pirmā punkta a) apakšpunkts, kas nosaka, ka datu apstrāde ir likumīga,
ja Datu subjekts ir devis piekrišanu savu personas datu apstrādei vienam vai
vairākiem konkrētiem nolūkiem. Reizēm, lai Pārzinis varētu nodrošināt
personalizētus piedāvājumus un apkalpošanu, vai kvalitatīvāku pakalpojuma
pieredzi, ir nepieciešama Datu subjekta piekrišana. Savu piekrišanu Datu
subjekts vienmēr var atsaukt.
4.4.2. Regulas
6.panta pirmā punkta b) apakšpunkts, kas nosaka, ka datu apstrāde ir likumīga,
ja apstrāde ir vajadzīga līguma, kura līgumslēdzēja puse ir Datu subjekts,
izpildei vai pasākumu veikšanai pēc datu subjekta pieprasījuma pirms līguma
noslēgšanas. Pamatojoties uz šīm tiesībām, Pārzinis veic Datu subjekta personas
datu apstrādi, ja tas ir nepieciešams ar Datu subjektu noslēgta līguma izpildei
vai iepriekšējiem procesiem, kas nepieciešami līguma noslēgšanai, pamatojoties
uz Datu subjekta pieprasījumu. Šādā gadījumā Pārzinis datus izmanto tādēļ, lai
nodrošinātu ar Datu subjektu noslēgtajā līgumā paredzēto saistību izpildi.
4.4.3. Regulas
6.panta pirmā punkta c) apakšpunkts, kas nosaka, ka datu apstrāde ir likumīga,
ja apstrāde ir vajadzīga, lai izpildītu uz Pārzini attiecināmu juridisku
pienākumu. Šādos gadījumos Pārzinim ir jāapstrādā Datu subjekta personas datus,
jo to nosaka likums. Ja datu apstrāde ir nepieciešama saskaņā ar likumu, tad
nedz Pārzinis, nedz Datu subjekts šo datu apstrādi ietekmēt nevar.
4.4.4. Regulas
6.panta pirmā punkta d) apakšpunkts, kas nosaka, ka datu apstrāde ir likumīga,
ja apstrāde ir vajadzīga, lai aizsargātu datu subjekta vai citas fiziskas
personas vitālas intereses. Šādos gadījumos Pārzinis drīkst veikt datu
apstrādi, lai, piemēram ar video novērošanas kameru ierakstu palīdzību varētu
atklāt basketbola sporta centrā
veiktus pārkāpumus vai noziedzīgus nodarījumus, kā arī tādā veidā nodrošinātu
prevenciju.
4.4.5. Regulas
6.panta pirmā punkta f) apakšpunkts, kas nosaka, ka datu apstrāde ir likumīga,
ja apstrāde ir vajadzīga Pārziņa vai trešās personas leģitīmo interešu
ievērošanai, izņemot, ja Datu subjekta intereses vai pamattiesības un
pamatbrīvības, kurām nepieciešama personas datu aizsardzība, ir svarīgākas par
šādām interesēm, jo īpaši, ja Datu subjekts ir bērns. Minētajos gadījumos
Pārzinim ir tiesības veikt datu apstrādi, lai tādējādi realizētu kādu no savām
likumiskajām (leģitīmajām) interesēm, piemēram, bet ne tikai, lai veiktu
telefona sarunu audio ierakstu apkalpošanas kvalitātes uzlabošanas vai
pierādījumu nodrošināšanas nolūkā.
4.4.6. Regulas
9.panta otrā punkta a) apakšpunkts, kas nosaka, ka biometrisko vai veselības
datu apstrāde ir likumīga, ja Datu subjekts ir devis nepārprotamu piekrišanu šo
personas datu apstrādei vienam vai vairākiem konkrētiem nolūkiem. Pārzinim, lai
nodrošinātu Datu subjektu ar labāku pakalpojuma pieredzi un izvērtētu
pakalpojuma sniegšanas pieļaujamību Datu subjektam, var būt nepieciešams saņemt
Datu subjekta
piekrišanu par viņa veselības datu pārbaudi un/vai pirksta nospieduma datu
izmantošanai. Datu subjektam ir tiesības nepiekrist savu biometrisko datu
un/vai veselības datu apstrādei, taču tad jārēķinās, ka var tikt ierobežota
pakalpojuma pieejamība tieši saistībā ar nepieciešamo datu apstrādes
aizliegumu.
4.4.7. Regulas
9.panta otrā punkta b) apakšpunkts, kas nosaka, ka veselības datu apstrāde ir
likumīga, ja apstrāde ir vajadzīga, lai realizētu pārziņa pienākumus un
īstenotu pārziņa vai datu subjekta konkrētas tiesības nodarbinātības, sociālā
nodrošinājuma un sociālās aizsardzības tiesību jomā, ciktāl to pieļauj
Savienības vai dalībvalsts tiesību akti vai koplīgums atbilstīgi dalībvalsts
tiesību aktiem, paredzot piemērotas garantijas datu subjekta pamattiesībām un
interesēm.
4.5. Pārzinis var apstrādāt
galvenokārt šādus personas datus šādiem nolūkiem:
4.5.1. Lai
sagatavotu un noslēgtu līgumu ar klientu – Pārzinis var apstrādāt vārdu,
uzvārdu, dzimšanas datus, kontaktdatus, ziņas par dzimumu, balss ierakstu, kā
arī citu informāciju, ko Datu subjekts vēlas sniegt Pārzinim. (Regulas 6.panta
pirmā punkta b) apakšpunkts)
4.5.2. Lai
sagatavotu un noslēgtu darba vai uzņēmuma līgumu – Pārzinis var apstrādāt
vārdu, uzvārdu, dzimšanas datus, kontaktdatus, kā arī citu informāciju, ko Datu
subjekts vēlas sniegt Pārzinim. (Regulas 6.panta pirmā punkta b) apakšpunkts)
4.5.3. Lai
identificētu klientu saistībā ar piekļuves nodrošināšanu basketbola sporta centram vai basketbola sporta centra telpās notikušu pārkāpumu vai noziedzīgu
nodarījumu atklāšanas vajadzībām – Pārzinis var apstrādāt vārdu, uzvārdu,
dzimšanas datus, ziņas par dzimumu, adresi, fotoattēlu, klienta iesniegtos
pirksta nospieduma moduļa datus, klienta personu apliecinošu dokumentu vai
transportlīdzekļa vadītāja apliecības datus, klientam izsniegtās NFC tipa
kartes datus, kā arī citu informāciju, ko Datu subjekts vēlas sniegt un kas
klienta identifikācijas nolūkā nepieciešama Pārzinim. (Regulas 6.panta pirmā
punkta b) apakšpunkts un Regulas 9.panta otrā punkta a) apakšpunkts)
4.5.4.
Telefona sarunu ieraksta veikšana kvalitātes kontroles nodrošināšanai – balss
ieraksts, informācija, kuru Datu subjekts vēlas sniegt Pārzinim, t.sk., vārds,
uzvārds, dzimšanas dati, kontaktdati. (Regulas 6.panta pirmā punkta f)
apakšpunkts)
4.5.5. Lai
informētu Datu subjektu (SMS, e-pastā, zvanot) par personalizētiem
piedāvājumiem un citiem ar Pārzini saistītiem jaunumiem, tostarp, lai
sagatavotu personalizētus piedāvājumus, kuriem Datu subjekts ir pieteicies –
vārds, uzvārds, e-pasta adrese, tālruņa numurs, dzimums, dzimšanas dati
(vecums). (Regulas 6.panta pirmā punkta a) apakšpunkts)
4.5.6. Ar mārketingu (reklāmu)
saistītu materiālu izveides un publicēšanas vajadzībām – vārds, uzvārds,
fotoattēls, video ieraksts, kā arī citu informāciju, ko Datu subjekts piekritis
sniegt. (Regulas 6.panta pirmā punkta a) apakšpunkts)
4.5.7. Darbinieku darbspējas
novērtēšanai (Obligātā veselības pārbaude) – vārds, uzvārds, dzimšanas dati,
veselības dati. (Regulas 6.panta pirmā punkta c) apakšpunkts un Regulas 9.panta
otrā punkta h) apakšpunkts)
4.5.8. Ar klientiem noslēgto
līgumu administrēšanas un norēķinu vajadzībām – vārds, uzvārds, dzimšanas dati,
kontaktdati, bankas dati. (Regulas 6.panta pirmā punkta b) apakšpunkts)
4.5.9. Lai nodrošinātu uz Pārzini
attiecināmu juridisku pienākumu (t.sk. grāmatvedības) izpildi – vārds, uzvārds,
dzimšanas dati, kontaktdati, bankas dati, video ieraksts (iesniegšanai
tiesībsargājošām iestādēm). (Regulas 6.panta pirmā punkta c) apakšpunkts)
4.5.10. Īpašuma aizsardzības un
pārkāpumu (noziedzīgu nodarījumu) novēršanas un atklāšanas nolūkā – video
ieraksts. (Regulas 6.panta pirmā punkta f) apakšpunkts)
4.5.11. Pierādījumu
nodrošināšanas pret prasījumiem par pakalpojuma neatbilstību un/vai
līgumsaistību izpildi, ka arī pierādījumu nodrošināšanas pret iespējamo
prasījumu, kas izriet no delikta vajadzībām, kā arī klientu apkalpošanas
kvalitātes kontrole un uzlabošanas vajadzībām – balss ieraksti, video ieraksti,
e-pasta sarakstē ietvertie personu dati, bankas dati. (Regulas 6.panta pirmā
punkta f) apakšpunkts)
4.5.12. Vadības lēmumu
pieņemšanai un Pārziņa uzņēmumu grupas uzņēmējdarbības attīstībai – vārds,
uzvārds, dzimšanas dati (vecums), dzimums, pakalpojumu vai preču iegādes
vēsture. (Regulas 6.panta pirmā punkta f) apakšpunkts)
4.5.13. Lai veiktu klientu
aptaujas nolūkā noskaidrot klientu apmierinātību ar saņemtā pakalpojuma
kvalitāti un ieteikumiem pakalpojuma uzlabošanā. (Regulas 6.panta pirmā punkta
f) apakšpunkts)
4.5.14. Lai pirms termiņa bez
sankcijām izbeigtu pakalpojuma līgumu ar klientu – vārdu, uzvārdu, dzimšanas
datus, kontaktdatus, veselības datus (ārstniecības personas sagatavots
izraksts). (Regulas 6.panta pirmā punkta b) apakšpunkts un Regulas 9.panta otrā
punkta a) apakšpunkts)
5. PERSONAS
DATU UZGLABĀŠANAS TERMIŅŠ
5.1. Datu subjekta personas datu
uzglabāšana ilgums ir atkarīgs no datu apstrādes nolūka un pamata. Datu
subjekta personas datus Pārzinis uzglabās glabāti tik ilgi, cik to pieprasa
Latvijas Republikas tiesību akti, vai līdz Datu subjekta sniegtās piekrišanas
atsaukšanai (ja datu apstrādes pamats ir piekrišana), vai noslēgtā līguma
darbības laiku un 3 gadus pēc līguma darbības beigām (komerctiesiskais
noilgums), vai saskaņā ar Pārziņa leģitīmajām interesēm, kā arī, ja tam ir cits
tiesisks pamats.
5.2. Video novērošanas ieraksti
(pēc ieraksta veikšanas) tiek glabāti līdz 1 mēnesim vai ilgāk, ja tam ir
tiesisks pamats. Minētais termiņš ir atkarīgs no video ierakstīšanas
intensitātes (kustību fiksācijas), un video ierakstīšanas iekārtas atmiņas ietilpības.
6. PERSONAS DATU NODOŠANA ĀRPUS LATVIJAS
6.1. Pārzinis Datu subjekta
personas datus nenodos ārpus ES, EEZ, kā arī nenodos nevienai starptautiskajai
organizācijai, izņemot, ja Datu subjekts tam devis savu piekrišanu.
7. PERSONAS DATU SAŅĒMĒJU KATEGORIJAS
7.1. Videonovērošanas dati pēc
pamatota pieprasījuma var tikt izpausti pirmstiesas izmeklēšanas iestādēm,
operatīvās darbības subjektiem, apsardzes darbiniekiem, valsts drošības
iestādēm, prokuratūrai un tiesām, kā arī Pārziņa nolīgtam datu apstrādātājam.
7.2. Datu subjekta personas dati,
ja tam ir tiesisks pamats, var tikt nodoti Pārziņa uzņēmumu grupā ietilpstošiem
uzņēmumiem vadības pakalpojumu nodrošināšanas un uzlabošanas, kā arī
statistikas nolūkos, valsts iestādēm, apdrošināšanas sabiedrībām, bankām,
mārketinga pakalpojumu sniedzējiem, sociālo tīklu uzturētājiem, Vietnes un
e-pasta servera pakalpojuma sniedzējam, inkasso uzņēmumiem, maksājumu
apstrādātājiem, Datu subjektu likumiskajiem pārstāvjiem vai pilnvarniekiem,
Pārziņa nolīgtiem personas datu apstrādātājiem, Pārziņa programmatūru
uzturētājiem, IT un telekomunikāciju pakalpojumu sniedzējiem. Saraksts nav
izsmeļošs, jo laiku pa laikam Pārzinis var mainīt vai papildināt iespējamo datu
saņēmēju loku. Pārzinis rūpīgi pārbauda visus pakalpojuma sniedzējus, kas
Pārziņa vārdā un uzdevumā apstrādā Datu subjekta personas datus. Pārzinis
izvērtē, vai sadarbības partneri (personas datu apstrādātāji) pielieto
atbilstošus drošības pasākumus, lai Datu subjekta personas datu apstrāde
notiktu atbilstoši Pārziņa uzdevumiem, norādījumiem, instrukcijām un normatīvā
regulējuma prasībām. Šie sadarbības partneri nav tiesīgi Datu subjekta personas
datus izmantot citiem mērķiem.
8. PERSONAS DATU APSTRĀDES DROŠĪBA
8.1. Pārzinis nodrošina, ka
personas dati tiek apstrādāti tādā veidā, lai tiktu nodrošināta atbilstoša
personas datu drošība, tostarp aizsardzība pret neatļautu vai nelikumīgu
apstrādi un pret nejaušu nozaudēšanu, iznīcināšanu vai sabojāšanu, izmantojot atbilstošus
fiziskos un loģiskos aizsardzības un prevencijas pasākumus.
9. DATU SUBJEKTA TIESĪBAS
9.1. Datu subjektam ir tiesības
saņemt no Pārziņa apstiprinājumu par to, vai attiecībā uz Datu subjektu tiek
vai netiek apstrādāti personas dati, un, ja tiek, Datu subjektam ir tiesības
piekļūt attiecīgajiem datiem un saņemt Regulas 15.panta pirmā punkta
apakšpunktos norādīto informāciju.
9.2. Datu subjektam ir tiesības
prasīt, pamatojot savu lūgumu, lai Pārzinis bez nepamatotas kavēšanās labotu
neprecīzus Datu subjekta personas datus. Ņemot vērā apstrādes nolūkus, datu
subjektam ir tiesības panākt, lai nepilnīgi personas dati tiktu papildināti,
tostarp sniedzot papildu paziņojumu.
9.3. Datu subjektam saskaņā ar
Regulas 17.panta noteikumiem ir tiesības panākt, lai Pārzinis bez nepamatotas
kavēšanās dzēstu datu subjekta personas datus, ja pastāv kāds no minētajā pantā
norādītajiem apstākļiem.
9.4. Datu subjektam ir tiesības
panākt, lai pārzinis ierobežotu datu apstrādi, ja pastāv kāds no Regulas
18.pantā norādītajiem apstākļiem.
9.5. Datu subjektam ir tiesības
jebkurā laikā brīvi atsaukt savu piekrišanu savu personas datu apstrādei, ja
tāda tikusi sniegta.
9.6. Ja Datu subjekts uzskata, ka
viņa tiesības ir vai var tikt pārkāptas, tad lūdzam nekavējoties vērsties pie
Pārziņa ar sūdzību. Pārzinis nodrošinās to, ka pēc sūdzības saņemšanas, tas
sazināsies ar Datu subjektu noteiktā termiņā un informēs par sūdzības
izskatīšanas gaitu un izskatīšanas rezultātu. Ja izmeklēšanas rezultāti Datu
subjektu neapmierina, Datu subjektam ir tiesības iesniegt sūdzību uzraudzības
iestādei – Latvijā tā ir Datu valsts inspekcija.
9.7. Datu subjektam ir tiesības
ar sūdzību vērsties Datu valsts inspekcijā, ja Datu subjekts uzskata, ka
Pārzinis aizskar Datu subjekta tiesības un tiesiskās intereses fizisko personu
datu aizsardzības jomā. Sūdzību iespējams iesniegt pa pastu, elektronisko pastu (ar drošu elektronisko parakstu
parakstītus dokumentus sūtot uz: [email protected]), vai nogādājot to Elijas iela
17, Rīga, LV-1050.
10. SĪKDATNES
Kas ir sīkdatnes?
Sīkdatnes ir mazas teksta datnes,
kuras tīmekļa pārlūkprogramma (piemēram, Internet Explorer, Mozilla Firefox,
Safari u.c.) saglabā lietotāja galiekārtā (datorā, mobilajā tālrunī, planšetē)
brīdī, kad lietotājs apmeklē tīmekļa vietni, lai identificētu pārlūkprogrammu
vai pārlūkprogrammā saglabātu informāciju vai iestatījumus. Tādējādi ar
sīkdatņu palīdzību tīmekļa vietne iegūst spēju saglabāt lietotāja individuālos
iestatījumus, atpazīt viņu un atbilstoši reaģēt, ar mērķi uzlabot vietnes
lietošanas pieredzi. Lietotājs var atspējot vai ierobežot sīkdatņu izmantošanu,
taču bez sīkdatnēm nebūs iespējams pilnvērtīgi izmantot visas vietņu funkcijas.
Atkarībā no veicamajām funkcijām un izmantošanas mērķa, Pārzinis izmanto
obligātās, funkcionālās, analītiskās un mērķēšanas (reklāmas) sīkdatnes.
Obligātās sīkdatnes
Šīs sīkdatnes nepieciešamas, lai
lietotājs varētu brīvi apmeklēt un pārlūkot tīmekļa vietni un izmantot tās
piedāvātās iespējas, tajā skaitā iegūt informāciju par pakalpojumiem un
iegādāties tos. Šīs sīkdatnes identificē lietotāja iekārtu, taču neizpauž lietotāja
identitāti, kā arī tās nevāc un neapkopo informāciju. Bez šīm sīkdatnēm tīmekļa
vietne nevarēs pilnvērtīgi darboties, piemēram, sniegt lietotājam nepieciešamo
informāciju, pakalpojuma pieteikšanu. Šīs sīkdatnes tiek glabātas lietotāja
iekārtā līdz brīdim, kad tiek aizvērta tīmekļa pārlūkprogramma.
Funkcionālās sīkdatnes
Ar funkcionālajām sīkdatnēm
vietne atceras lietotāja izvēlētos uzstādījumus un veiktās izvēles, lai
lietotājs varētu ērtāk lietot vietni. Šīs sīkdatnes glabājas lietotāja iekārtā
pastāvīgi.
Analītiskās sīkdatnes
Analītiskās sīkdatnes apkopo
informāciju par to, kā lietotājs lieto tīmekļa vietni, konstatē biežāk
apmeklētās sadaļas, ieskaitot saturu, kuru lietotājs izvēlas, pārlūkojot
vietni. Informācija tiek lietota analīzes nolūkos, lai noskaidrotu, kas
interesē vietnes lietotājus, un varētu uzlabot vietnes funkcionalitāti, padarot
to ērtāk lietojamu. Analītiskās sīkdatnes identificē tikai lietotāja iekārtu,
taču neizpauž lietotāja identitāti. Atsevišķos gadījumos dažas no analītiskajām
sīkdatnēm vietnes īpašnieka vietā, saskaņā ar tā norādījumiem un tikai
atbilstoši norādītajiem mērķiem, pārvalda datu apstrādātāji (operatori),
piemēram, Google Ads.
Mērķa (reklāmas) sīkdatnes
Mērķa (reklāmas) sīkdatnes
izmanto, lai apkopotu informāciju par lietotāja apmeklētajām tīmekļa vietnēm un
piedāvātu tieši konkrētam lietotājam interesējošus Pārziņa pakalpojumus vai
adresētu konkrētā lietotāja izrādītajai interesei atbilstošus piedāvājumus.
Parasti šīs sīkdatnes ar vietnes īpašnieka atļauju atbilstoši norādītajiem
mērķiem izvieto trešās personas, piemēram, Google Ads. Mērķa sīkdatnes
lietotāja gala iekārtā tiek uzglabātas pastāvīgi.
Kādiem mērķiem (nolūkiem) Pārzinis izmanto sīkdatnes
Pārzinis izmanto sīkdatnes, lai uzlabotu vietnes lietošanas
pieredzi:
•
nodrošinātu vietnes funkcionalitāti;
•
pielāgotu vietnes funkcionalitāti lietotāja
lietošanas paradumiem – tai skaitā valodai, meklēšanas pieprasījumiem, iepriekš
apskatītajam saturam;
•
iegūtu statistikas datus par lapas apmeklētāju
plūsmu – apmeklētāju skaitu, lapā pavadīto laiku u.c.;
•
lietotāju autentifikācijai;
• gadījumā, ja lietotājs ir Pārziņa pakalpojumu
klients, lai parādītu lietotāja vajadzībām pielāgotus pakalpojumus un piedāvātu
citu Pārziņa radītu vai izplatītu saturu un piedāvājumus, apmeklējot vietni.
Cik ilgi tiek glabātas sīkdatnes?
Ja nav noteikts citādi, sīkdatnes tiek glabātas, kamēr tiek
izpildīta darbība, kādam nolūkam tās vāktas, un pēc tam tās tiek dzēstas.
Sīkdatņu informācija netiek nodota apstrādei ārpus Eiropas Savienības un EEZ.
Sīkdatņu apstiprināšana un
atspējošana
Apmeklējot vietni, lietotājam
tiek attēlots logs ar ziņojumu par to, ka tīmekļa vietnē tiek izmantotas
sīkdatnes. Ja lietotāji/-as akceptē sīkdatņu pieņemšanu, nospiežot “Piekrītu”,
sīkdatņu izmatošanas tiesiskais pamats ir lietotāja/-as piekrišana un viņi
apstiprina, ka ir iepazinušies ar informāciju par sīkdatnēm, to izmantošanas
nolūkiem, gadījumiem, kad informācija tiek nodota trešajai personai. Ja
izmantojot vietni lietotājs noslēdz līgumu – sīkdatņu apstrāde vajadzīga līguma
izpildei, kas noslēgts ar lietotāju vai lai Pārzinis izpildītu savu likumisku
pienākumu vai īstenotu leģitīmas intereses. Ikvienas tīmekļa pārlūkprogrammas
drošības iestatījumos iespējama sīkdatņu ierobežošana un dzēšana. Tomēr jāņem
vērā, ka nevar atteikties no obligāto un funkcionālo sīkdatņu lietošanas, jo
bez tām vietnes un mājaslapas pilnvērtīgas lietošanas nodrošināšana nav
iespējama.
11. TREŠO
PERSONU PAKALPOJUMI
(a) Katru reizi, kad persona
apmeklē Vietni, Pārziņa vārdā un likumīgajās interesēs tiek izmantota trešās
personas programmatūra “Google Analytics”, kas ievāc informāciju par to kā
personas lieto Vietni, piemēram, fiksē personu darbības Vietnē un nosaka personas
uzvedības modeļus. Šis pakalpojums tiek izmantots ar mērķi noteikt to, cik
apmeklētāji apmeklē Vietni un kuras Vietnes sadaļas. Ievāktā informācija palīdz
noskaidrot, kā darbojas Vietne un kā Pārzinis var to uzlabot. Pārszinis
nenosaka Vietnes apmeklētāja identitāti un neļauj to darīt programmai “Google
Analytics”.
(b) Interneta mājas lapā tiek
piedāvāti mājas lapas “YouTube” video ieraksti. Pakalpojuma sniedzējs “YouTube”
kontrolē visu informāciju, kas ievākta, personām skatoties šādu saturu.
Pakalpojumu sniedzēja “YouTube” privātuma politika pieejama šādā interneta
adresē: https://www.google.co.uk/intl/en-GB/policies/privacy/.
12. DALĪBA
PĀRZIŅA PASĀKUMOS
Ar Jūsu piekrišanu, Jūsu dalības
fakts, vārds, uzvārds un fotogrāfija tiks izmatoti, lai plašākai sabiedrībai
paziņotu par Pārziņa organizētajiem pasākumiem. Mēs apliecinām, ka, izmantojot
iepriekš norādītās fotogrāfijas, nepārkāpsim Jūsu cieņu un godu. Jūsu
fotogrāfijas ar Jūsu piekrišanu var tikt publicētas sociālo tīklu Pārziņa
kontos, Vietnē. Mēdiju pārstāvji var publicēt Jūsu fotogrāfijas tikai ievērojot
tiem noteiktās likumu prasības, tomēr Pārzinis neuzņemas atbildību par mēdiju
pārstāvju rīcību. Parasti fotogrāfijas tiks publicētas un glabātas 3 gadus pēc
pasākuma, izņemot likumā noteiktos izņēmumus.
13. DALĪBA
ATLASĒ
Mēs ievācam un apstrādājam Jūsu dzīves aprakstu (CV) un/ vai
motivācijas vēstuli un/ vai citu Jūsu sniegto informāciju, kuru Jūs sniedziet
mums darba atlases veikšanas nolūkā, pamatojoties uz Jūsu piekrišanu, kuru Jūs
sniedzat mums vai uzņēmumam, kas sniedz darbā pieņemšanas pakalpojumus. Ja
neatsūtīsiet savu dzīves aprakstu (CV) un/ vai motivācijas vēstuli, mēs
nevarēsim izvērtēt Jūsu piemērotību piedāvātajam amatam. Gadījumā, ja
nesniegsiet atsevišķu savu piekrišanu apstrādāt Jūsu personas datus pēc darba
atlases beigām, Jūsu personas datus apņemamies dzēst un/ vai iznīcināt 5
(piecu) darba dienu laikā pēc darba līguma noslēgšanas ar izvēlēto kandidātu.
14. SOCIĀLIE
TĪKLI
Visa informācija, kuru mums
sniedzat izmantojot sociālos tīklus (tai skaitā paziņojumus, “Like” (latviešu
valodā – “patīk”) un “Follow” (latviešu valodā – “sekot”) izmantošanu, kā arī
citu komunikāciju), kontrolē sociālā tīkla pārvaldnieks. Interneta mājas lapā
sniegtas norādes uz mūsu kontu sociālajos tīklos. Šobrīd mums ir konti šādos
tīklos:
(a) tīklā “Facebook”, kura
privātuma paziņojums ir sniegts šādā interneta adresē:
https://www.facebook.com/privacy/explanation;
(b) tīklā “Instagram”,kura
privātuma paziņojums ir sniegts šādā interneta adresē:
https://help.instagram.com/155833707900388;
(c) tīklā “LinkedIn”,kura
privātuma paziņojums ir sniegts šādā interneta adresē:
https://www.linkedin.com/legal/privacy-policy.
(d) tīklā “Youtube”, kura
privātuma paziņojums ir sniegts šādā interneta adresē:
https://policies.google.com/privacy?hl=en.
Iesakām izlasīt iepriekš norādīto trešo pušu privātuma paziņojumus un tieši sazināties ar pakalpojumu sniedzējiem, ja Jums rodas kādi jautājumi par to, kā tie izmanto Jūsu personas datus.
15. ATBILDĪBA
Jūs esat atbildīgi par savas
paroles un sniegto datu konfidencialitāti, kā arī par jebkurām darbībām (datu
nodošanu, iesniegtajiem pieteikumiem utt.), kas mūsu Vietnē un/vai Aplikācijā
tiek veiktas pieslēdzoties izmantojot Jūsu pieslēguma datus. Jūs nedrīkstat
izpaust savu paroli trešajām personām. Ja mūsu Vietnē un/vai Aplikācijā
sniegtos pakalpojumus izmanto trešā persona, kas ir pieslēgusies Vietnei un/vai
Aplikācijai, izmantojot Jūsu pieslēguma datus, mēs uzskatām, ka pieslēdzāties
Jūs. Pieslēguma datu nozaudēšanas gadījumā, Jums ir nekavējoties par to
jāinformē mūs Jums ērtākajā veidā (pa pastu, tālruni, faksu vai e-pastu). Jūs
esat atbildīgs par to, lai Jūsu mums sniegtie dati ir precīzi, pareizi un
pilnīgi. Ja mainās Jūsu sniegtie dati, Jums ir nekavējoties par to jāpaziņo
mums, nomainot attiecīgos datus reģistrācijas formā, vai, ja dati nav norādīti
reģistrācijas formā, par to informējot mūs pa e-pastu. Mēs nekādā gadījumā
nebūsim atbildīgi par zaudējumiem, kas radušies Jums tādēļ, ka Jūs norādījāt nepareizus
vai nepilnīgus personas datus, vai neinformējāt mūs par to izmaiņām.
16. PRIVĀTUMA POLITIKAS IZMAIŅAS
Mēs varam jebkurā brīdī
atjaunināt vai mainīt šo Politiku. Šāda atjaunināta mainīta Politika stāsies
spēkā no tās publicēšanas brīža mūsu Vietnē un/vai Aplikācijā, ja vien cits
Politikas stāšanās spēkā brīdis nav paredzēts citos Pārziņa noteikumos. Jums laiku
pa laikam vajadzētu pārbaudīt un pārliecināties, vai Jūs apmierina aktuālā
Politikas redakcija.